Home News Survey per studenti delle classi L-1&L-15, LM-49, LM-89

Survey for students of courses L-1&L-15, LM-49, LM-89
SURVEY

Gentili studenti,

il Consiglio Unificato delle classi in Beni culturali e scienze del turismo vi propone un questionario "survey" al fine di raccogliere le vostre opinioni in merito ai Corsi di studio L-1&L-15, LM-49, LM-89 nell'ottica del miglioramento della qualità dei nostri corsi.

L'ufficio didattica e studenti ha inviato per e-mail (indirizzo istituzionale) il link del questionario.

Nel caso non abbiate ricevuto la comunicazione si prega di contattare: monica.cavalletti@unimc.it

Bandiera_inglese

Dear students,

the Unified Board of the courses in Cultural Heritage and Tourism Science proposes you an evaluation survey to collect your opinions regarding the courses L-1&L-15, LM-49, LM-89 with a view to improving the quality of our teaching offer.

The Didactic Office has sent the link to the survey to your institutional e-mail address.

Should you have not received that message, please contact: monica.cavalletti@unimc.it